Топ новостей


РЕКЛАМА



Календарь

Вибори в Камишинська міськдуми: в прокуратуру направлено перші заяви з вказівками на порушення

  1. люди коментують

Кількість переглядів: 2110

У Камишинська міську прокуратуру направлено дві скарги від представників міського відділення КПРФ У Камишинська міську прокуратуру направлено дві скарги від представників міського відділення КПРФ. У своїх заявах голова місцевого міськкому і один з кандидатів вказують на використання адміністративного ресурсу їх опонентами.

Зокрема, в одній із заяв вказано конкретну адресу, що відбувалося: «22.08.2018г. у дворі по вулиці Металургів в хокейній коробці муніципальним закладом ГКЦСОМ "Планета молодих" проводився свято ... ». І дано пояснення, в чому, на погляд написав заяву, виразилося порушення виборного законодавства:

«Під виглядом свята здійснювалося агітаційний публічний захід на користь політичної партії« Єдина Росія ».

У заявах вказується: в святах брали участь кандидати від партії «Єдина Росія» - Н. Єфімова, В. Новіков (обидва працівники муніципальної установи ГКЦСОМ "Планета молодих") і глава міста В. Пономарьов.

«Таким чином, порушено вимогу пункту 1 і пункту 5 підпунктів а), в), ж) ст. 40
Федерального закону від 12.06.2002 року (ред. Від 03.07.2018) "Про основні гарантії виборчих прав і права на участь у референдумі громадян», - стверджується в заяві.

У зв'язку з зазначеними фактами Камишинська міську прокуратуру просять вжити відповідних заходів прокурорського реагування «для припинення в подальшому використання муніципальних установ в агітаційних заходах, зокрема при проведенні публічних заходів».


Автор: Леонід Смелов

На фото: Свято на вулиці Металургів (двір будинків №№ 13 і 15).

РЕДАКЦІЯ: Коментування даної теми закрито. Причина: За закінченням терміну давності.

люди коментують

ну нарешті то почали давати по зубах едроссам

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 11:58

Судячи з всі ми, комуністи налаштовані серьезно.Еслі так далі піде, то побачив суди про зняття едроссов з виборов.Едросси не звикли до серйозного протистояння, діють як і раніше за шаблоном.

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 12:02

чекайте відповідь під копірку - зазначені факти не знайшли підтвердження, звертайтеся в Басманний суд (то біш Камишинський) - в самий неупереджений і справедливий
в ОПГ кругова порука

батько Звездоня [Гість] @ 24 серпня 2018, 12:11

Батькові Звездонію.Пожівем -увідем

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 12:19

Единственая надія єдиної Росії имено на те, що сказав батько Звездоня, но-і швидше за все так-здорово помиляються

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 12:22

Що то не видно і не чутно місцевих стправороссов і ЛДПР.У них мабуть очі зав'язані а у ротах кляпи

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 12:26

Едуардо ручної. І помічник у нього адвокат понторезов. Голосував за підвищення тарифів ЖКГ на 10%.

Приручений член ЛДПР [Гість] @ 24 серпня 2018, 12:28

.Поживемо побачимо
Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:19
давно живу в Камишині і бачив це не раз!
перешлють фсе ваші запити в обласній ЦВК, той спустить назад в Камишин Серьозі-порахуй (укр) для відповіді. Серьога відповість як тато вчив та й самі вибори благополучно пройдуть. Вощем як завжди зволікали.
На прецедент, без відмашки понад місцева прокуратура не вирішиться. Кому охота роботу втратити.

батько Звездоня [Гість] @ 24 серпня 2018, 12:30

Дурість алкоголічки Пицаревой. Там ні слова не сказали про ЕР і вибори, які порушення?

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 12:35

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:26
А> зараз залишається тільки по задвірках (як бездомним собакам) виступати і в хокейних коробках. Партія обакакалась з пенсійною реформою.

Володимир Петрович.[Гість] @ 24 серпня 2018, 12:35

Володимир Петрович. [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:35
Пертровіч не говори - у них адм.ричаг у бюджетників в одному місці стирчить
ворухнути важелем і холопи слухняно збіжаться з всенародним АДАБРЯМСом

батько Звездоня [Гість] @ 24 серпня 2018, 12:41

Гостю13.15 Твоя тупість не дозволяє зрозуміти, що таке агітація.Бункерчонок, вчи матчасть

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 12:44

А Вовочка куди лізе, ще не всі стрічки в Камишині перерізав? Так хай йде працювати в> там траурних стрічок різати дуже багато треба.

> [Гість] @ 24 серпня 2018, 12:48

батько Звездоня [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:41
Ось тільки за який важіль смикають депутатів Камишинському Міської Думи, коли вони одноголосно голосують> !!!. Ось цей важіль їм би відірвати, щоб вони собі подібних більше не робили.

Володимир Петрович.[Гість] @ 24 серпня 2018, 12:54

Цікаво, жоден коммент не говорить про те, що Єдина Росія здатна перемогти чесно і боротися гідно

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 12:58

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:58
Чесність і гідність ця партія вже давно втратила - як жінка легкої поведінки - свою невинність.

Володимир Петрович.[Гість] @ 24 серпня 2018, 13:13

чекайте відповідь під копірку - зазначені факти не знайшли підтвердження, звертайтеся в Басманний суд (то біш Камишинський) - в самий неупереджений і справедливий? в ОПГ кругова порука - батько Звездоня [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:11
перешлють фсе ваші запити в обласній ЦВК, той спустить назад в Камишин Серьозі-порахуй (укр) для відповіді. Серьога відповість як тато вчив та й самі вибори благополучно пройдуть. Вощем як завжди зволікали - батько Звездоня [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:30
Швидше за все, надішлють до ТВК, а ТВК скаже, що все було по закону, мовляв захід стоїть на плані роботи "Інопланетян" ще з початку року. Чи залишиться подавати в суд, але на той час вибори вже завершаться і кандидат буде обраний. До суду можна навіть не ходити, там вас зустрінуть їх судді, навіть прізвища можу сказати. На суді у мене з'ясувалося, що ТВК розкрив мішки з бюлетенями, мовляв помилково засунули туди списки виборців ... Крім прокурорського Вах-Вах !, реакція судді була нульова.

Ярмолович А. B. @ 24 серпня 2018, 13:14

А ище Гавар, що Діма Медведєв давно на люди ні паявляется. Грят што травму палучить, впав і Головата оп асфальт вдарився. І што ж типерь з пінсіонной ріформой буде? Шкода сірдешного.

Дід Архип.[Гість] @ 24 серпня 2018, 13:19

Ярмоловічу.А.В. Справа не в тому що цей захід планове, а в тому, що при проведенні публічних заходів муніципальними установами, агітація заборонена

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:19

Єдине, що міг робити Пономарьов на зустрічі, це отчітататься про виконану работе.І це не бло б агітацією.

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:31

А Вовочка куди лізе, ще не всі стрічки в Камишині перерізав? Так хай йде працювати в> там траурних стрічок різати дуже багато треба.
> [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:48
він ще не все вінки до пам'ятників поклав. в наступні п'ять років буде не покладаючи рук різати стрічки і возлогается вінки.

Верещагін [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:32

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:58 - Методи проведення у ЕР вже давно обкатані. Накачування отримали всі керівники федеральних структур, військових частин, муніципальних установ, поліклінік, лікарень, шкіл і дитячих садків, все КК, ТСЖ і ТОСов, клуби пенсіонерів та інші громадські організації, а вони майже всі давно підгодовані адміністрацією. Ну а далі, почнеться робота з батьками, членами організацій, з працівниками установ і підприємств - де директора депутати або підгодовані адміністрацією, жителями будинків. Нишком всюди розвісять в муніципальних установах портрети потрібних кандидатів і плакати з рекламою ЕР. У двори будинків кинуться "Інопланетяни" та інша челядь з відділів адміністрації з різними заходами, на яких "чисто випадково" забредуть кандидати від ЕР. Батальйон ППС кидається у двори і ганяє агітаторів від неугодних депутатів, вилучає агіт. матеріали і становить адміністратівку. Результат передбачуваний - при низькій явці у ЕР мінімум 40%, а це 5 місць в думі.

Ярмолович А. B. @ 24 серпня 2018, 13:34

Читаю і думаю! Для кого ці представники Е-дрищі хочуть стати владою? У Москві - Собянін, в Московській області - Воробйов йдуть на вибори як незалежні кандидати. Вони просто бруднитися не хочуть про це Е-дрищі. У Камишині народ вже давно покладає великі купи @ авна на представників цієї партії. Який у цих представників авторитет серед народу? Ніякого. Над Понамарьовим ірже все місто. Одна заслуга у цього Понамарева, вірніше навіть не заслуга - а так, хрін знає що - що він служив колись в Органах. Для мене особисто - це ложка дьогтю в бочці меду, яке своєю приналежністю до Органам ганьбить честь тих офіцерів, які наклали головою в Афгані, в Чечні, в Сирії і які і зараз виконують свій обов'язок по захисту Вітчизни. Я б з задоволенням ще раз послухав запис, як цей представник Е-дрищі розважався зі своєю секретаркою в будівлі на набережній, якби звичайно хлопці виклали це в мережу.

Омелян Пугачов [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:40

Росія приречена! І цього не змінити, не змінюючись самим!

Я [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:43

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 14:19 Ну що ви мене агітуєте прописними істинами! І що, що вона заборонена? А де докази, що вона проводилася? І найголовніше - оцінювати докази будете не ви, а їх люди! Відповідь - читайте вище! Щоб були докази треба було діяти по-іншому ... Треба було викликати поліцію, заявивши про який-небудь яку здійснюють капості і зафіксувати це протоколом. Можна було б набити там (кому-небудь) фейс за образу ваших почуттів (яких, вирішуйте самі), більше б їх у дворах не побачили б. І ще, поліцаї охороняють всі ці захід по громадянці, особливо не хизуючись, але охороняють вони їх до першого серйозного шухеру.

Ярмолович А. B. @ 24 серпня 2018, 13:44

Ярмоловічу.Ви пропонуєте діяти їхніми ж методамі.Набіть фейс, це звичайно круто, але до доказів має мало касательства.Современая техніка дозволяє добувати докази іншими, гуманними, засобами

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:53

Я вважаю що не можна так оскар ***** людини ким би він не був він глава міста хоч якесь повагу має бути.

Ооьга [Гість] @ 24 серпня 2018, 13:58

Ооьга [Гість] @ 24 серпня 2018, 14:58
на початку треба інших людей поважати
тоді і до тебе з такою ж повагою
та й повагу треба заслужити добрими справами!

батько Звездоня [Гість] @ 24 серпня 2018, 14:01

Ольге.Согласен з Вамі.Нельзя переходити на оскорбленія.Я глибоко не поважаю едроссов і їх представників у владі, але опускатися до особистих випадів .... це, до речі, метод едросов

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 14:03

30 комуністи проводять мітинг в Волгограді. 2 вересня комуністи в Камишіне.А інші наші місцеві опозиціонери як лягли під Адміністрацію, так і лежат.Мне подобається передвиборче гасло ЛДПР, що то про не брехати і не боятися., Це вони то не брешуть і НЕ боятся.Смешно!

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 14:08

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 14:53
Помиляєтеся! До доказів це має пряме відношення! Ольга, я попутно і вам відповім, що б не шукали блуд там, де його немає. Я не пропонував набити фейс Понамарева, він державний чиновник і за це упакують відразу. Але разом з цим, присутній на такому заході Пономарьов, в разі надзвичайної ситуації, автоматично потрапляє в протокол, як свідок події. Вважайте, що факт його участі в агітації - доведений. Головне - простежити щоб його туди вписали, а якщо немає, то оскаржити цей протокол в суді. Тепер з приводу ПП. Що часто відбувається на таких зустрічах? Хтось починає знімати, знаючи наслідки за незаконність зустрічі, а "охороняють" намагаються перешкодити і відняти смартфон. А ось це вже грабіж! Власник, не сильно поспішаючи, забігає за ріг будинку, ці за ним, а там їх чекає така ж компанія, яка і запобігає грабіж народними заходами впливу ... Нехай вони потім в травмі доводять, з якою метою намагалися позбавити вас вашої власності.

Ярмолович А. B. @ 24 серпня 2018, 14:13

Про "не брехати" ЛДПР.В своїй передвиборчій програмі ЛДПР пишуть, що вони одноголосно голосували проти індексації тарифів на комунальні послуги до 9,8 процентов.На насправді вони одноголосно голосували "за". Хаценко "утримався" Єдиний з партійних представників, тих, хто голосував "проти" був представник комуністів Степанко

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 14:21

А інші наші місцеві опозиціонери як лягли під Адміністрацію, так і лежать - Гість @ 24 серпня 2018, 15:08
Правильніше було б їх назвати попозіціонери, так як не можна називати опозицією депутатів у всьому підтримують партію влади і все роблять за вказівкою адміністрації. На жаль, але організованої опозиції в Камишині вже немає 5 років. Є містечкові бояри, прихватизувати партійні осередки, зробивши з партій свої вотчини.

Ярмолович А. B. @ 24 серпня 2018, 14:22

Ну будемо сподіватися, що хоч комуністи прокинуться від летаргії

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 14:25

Цікаво б було подивитися бій за участю Ярмолович і Пономарьова. Відразу уявляю як Ярмолович зубами гризетногу Пономарьова, а Пономарьов тікає тягнучи свою ногу разом з Ярмолович. Так фізіономії то важко дістати.

От би подивитися на це видовище [Гість] @ 24 серпня 2018, 14:46

Ти провокатор, або фантазер? Такі бої відбуваються без свідків, переважно вночі, без особистого контакту.

Гостю 24 серпня 2018 15:46 [Гість] @ 24 серпня 2018, 15:13

У Едічка (ручного Едуардо) адвокат, бува, не Кельн?
Якщо так, то він же на Хаценко раніше працював, той від нього ледь позбувся.

Кіцбайло [Гість] @ 24 серпня 2018, 15:41

Омелян Пугачов [Гість] @ 24 серпня 2018, 14:40
... що він служив колись в Органах ...
Ось і мені мама говорила>. Зате потім будеш пишатися, що ти працював в ОРГАНАХ.

Володимир Петрович.[Гість] @ 24 серпня 2018, 15:54

Анатолле, а що ж сам на вибори не пішов, краще на клаві сидіти, порадник!

гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 16:21

Ярмолович А.Сітуаціі бувають разние.Где то напевно, можна і твої способи пріменять.А де то нет.Любой рада застосуємо до конкретіке.Прічем, ти сам собі протіворечішь.Сам ж кажеш що поліція займає певну позицію.

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 16:29

гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 17:21
А то ти не знаєш? Так Анатолія Адміністрація ніколи не пропустить, для Адміністрації - це повний кирдик .Тому Адміністрація та кістьми ляже й р ... м встане, але будь-якими засобами Ярмоловича не допустять до виборів. Ярмолович для Адміністрації - це як Африканська Чума для свиней.

Володимир Петрович.[Гість] @ 24 серпня 2018, 16:32

інопланетяни зараз ховатися почнуть, паролі і явки менять.Дурачкі! Чим більше буде порушень, Тим швидше можна буде покінчити з "ярмом" едросов сховай верхівки

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 17:01

гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 17:21, а навіщо, щоб черговий раз подивитися, як тасують крапчастою колоду? Поради я даю тим, хто пішов, це тепер їхня робота боротися зі своїми противниками, а я своє вже відходив. Гаразд я не пішов, а ось ти, сам не пішов, мені рот затикаєш, та й ту ж саму клаву тиснеш ...

Ярмолович А. B. @ 24 серпня 2018, 17:13

Гість [Гість] @ 24 серпня 2018, 17:29 схоже я здогадався, хто мій опонент ... Методи застосовуються не десь - так, в залежності від ситуації, а десь - ні. Просто під різні ситуації є свої контр заходи, тут головне, що б у вас за спиною була людина, здатна блискавично зорієнтуватися в ситуації і прийняти правильне рішення. Рішення не повинно суперечити закону, щоб всіх не підставити, але, в той же час, воно повинно спровокувати своїм противникам на порушення закону. І глибоко байдуже, яку позицію займає поліція! Тому, що в законі написано, що поліція поза політикою! Якщо у неї є позиція, то вона вже порушує закон. Для них має бути байдуже, хто порушує закон, Ярмолович, або Пономарьов, інше тлумачення ситуації - злочин. Шкода, що наші громадяни досі це не зрозуміли.

Ярмолович А. B. @ 24 серпня 2018, 17:25

Уважно читаю відгуки, відчуження, мненія.І критика, і невдоволення, і посили кому надо.Я з Гомеля, у вас в гостях. Те, що наш Лукаш несподівано з'являється там, де його не чекають-брехня: все відомо, жодного трепета.За весь рік де він побував? А був там, де потрібно зробити гучні заяви від себе ну і за країну естественно.Для Ярмоловіча- він БОС., Для нас-як для вас-Пономарьов (хто це?). "Батькой" його називають може тільки росіяни і украінци.Для нас -обиватель, для кого-то може надія, опора, віра в майбутнє, як в СССР.То що у нас порядки більше-так! Тут же дружини від предприятий. тд і тп. Ціни-у вас десь вище, десь ніже.Жівём і дружім.Через 2 дня поїду .... А що ж ти Ярмолович мовчиш? З твоєї позицією, судженнями - дорога в думу, а то і више.Ілі краще відписатися? Решта-побоку ... тяпляп ..

гість з Білорусі [Гість] @ 24 серпня 2018, 21:50

гість з Білорусі [Гість] @ 24 серпня 2018, 22:50 - з одного боку ніби все логічно написано, але спірно за фактурою. Це не біда, як то кажуть, скільки людей - стільки й думок. Однак я сумніваюся, що ви щось читаєте, якщо після деяких коментар продовжуєте ставити мені питання про нібито моїх відписки ...
"А то ти не знаєш? Та Анатолія Адміністрація ніколи не пропустить, для Адміністрації - це повний кирдик .Тому Адміністрація та кістьми ляже й р ... м встане, але будь-якими засобами Ярмоловича не допустять до виборів. Ярмолович для Адміністрації - це як Африканська чума для свиней. "... - Володимир Петрович. [Гість] @ 24 серпня 2018, 17:32
Так що, вдалою вам дороги! А ми тут, як-небудь, самі зі своїми диваками розберемося ...

Ярмолович А. B. @ 24 серпня 2018, 22:02

Що то ти Довго Толя разбіраешся. В фз 273 чітко сказано, что Родичі НЕ повінні буті в підпорядкуванні один в одного, а у на в адміністрації Новіцькі один одному руку міє. Ти або спиш, або їх сторону прийняв.

Не спи [Гість] при 25 серпня 2018, 8:28

А ще Пономарьов не мав права після звільнення зі служби займати чиновницькі посади, але у нас видно закон не писаний для нашого ФСБшника.

Прокурор у відставці [Гість] при 25 серпня 2018, 8:30

Чому Пелипенко або Волков, лідери Камишинського ЛДПР мовчать з приводу своєї відвертої брехні про те, що вони голосували проти грабіжницької індексації ЖКХ.Думаете відмовчатися, -не получітся.Надееются на те, що про їх обман дізнається невелика кількість людей.Труси і брехуни -п'ята колона адмінресурсу

Гість [Гість] при 25 серпня 2018, 9:15

Ну ти загнув, Гість Не спи 25 серпня 2018, 9:28! Чи не підкажеш випадково з якої дати у нас Толя став очолювати міську прокуратуру?

З кожного - свій попит![Гість] при 25 серпня 2018, 9:30

З приводу пенсійної реформи місцеве ЛДПР знову бреше не мітинг ні якихось інших дій не вживали, хочуть примазатися до дій місцевих комуністів і на цій хвилі отримати мандати в місцеву Думу. А Хаценко проігнорував запрошення на мітинг ось вам ікарманная опозиція адміністрації.

Гість [Гість] при 25 серпня 2018, 9:37

Тоді питання до Зайцеву, чому ви дозволяється в протиріччі федірального закону про корупцію, після залишення служби Большухіну і Пономарьову займати муніципальні посади. Або ви тільки малий бізнес щ ***** можете, так дільничних ганяти.

Офицально заявляю [Гість] при 25 серпня 2018, 10:22

Для гостя 10.37 Хаценко давно вже одне місце лиже Понамарева і Зінченко. Його хата скраю. Буде випендрюватися - з посади злетить. Жерти не чого буде. Тому від нього багато хто пішов. Порівняй старі і нові списки СР по Камишин. Людини зрозуміти можна: Своя сорочка ближче до тіла.

Омелян Пугачов [Гість] при 25 серпня 2018, 18:47

Там ні слова не сказали про ЕР і вибори, які порушення?
І што ж типерь з пінсіонной ріформой буде?
Для кого ці представники Е-дрищі хочуть стати владою?
Який у цих представників авторитет серед народу?
І що, що вона заборонена?
А де докази, що вона проводилася?
Що часто відбувається на таких зустрічах?
За весь рік де він побував?
О це?
А що ж ти Ярмолович мовчиш?

Реклама



Новости