Топ новостей

РЕКЛАМА

Календарь

Самостійно з Парижа на один день на поїзді Талис в Кельн, Амстердам, Антверпен і Брюссель

13 травня 2014 р 7:34 Антверпен + 1 місто - Бельгія, Амстердам - ​​Нідерланди, Кельн - Німеччина, Париж - Франція Липень 2010

-Знаходити вже дев'ятий день в Парижі і досить докладно оглянувши основні визначні пам'ятки Парижа і його найближчі околиці, я виділив три дні на поїздки в інші столиці і міста, які досить близько розташовані від Парижа. -Знаходити вже дев'ятий день в Парижі і досить докладно оглянувши основні визначні пам'ятки Парижа і його найближчі околиці, я виділив три дні на поїздки в інші столиці і міста, які досить близько розташовані від Парижа

У перший день я повинен був відвідати Кельн і повернутися в Париж, по-друге - приїхати з Парижа в Амстердам з ночівлею і на наступний ранок відправитися в Антверпен і під кінець виявитися в Брюсселі з якого я повинен був повернутися назад в Париж.

План був досить насичений. але і підготувався я до нього ґрунтовно.

По-перше були куплені за три місяці квитки по інтернету на сайті - www.thalys.com

Чим раніше ви купите квитки, тим вони будуть дешевше. Починають продавати за три місяці.

таким чином я купив квитки:

Париж Кельн-Париж - 29 євро (в одну сторону) і 29 євро назад.

Париж Амстердам - ​​30 євро,

Брюссель- Париж - 19 євро.

Поїзд з Амстердама до Антвернпена я не зміг купити по інтернету і купував його за 10 днів в касі північного вокзалу в Парижі - 29,60 євро

По-друге я пропрацював маршрути по цих містах, так-ка час для огляду у мене було не так вже й багато. Антверпен - 3 години, Брюссель- 7 годин, Кельн -7 годин і Амстердам - ​​20 годин.

Для цього я вибираю пам'ятки - роблю расчасовку на об'єкти і потім по сайту - maps.google.ru, проходжу весь маршрут віртуально йдучи вулицями конкретного міста (використовуючи функцію - перегляду вулиць з використанням жовтого чоловічка в лівому верхньому углу- його просто переміщаємо на вулицю , по якій буду йти)

Таким чином, я повністю орієнтуюся і знаю досканально свій маршрут.

-Мій готель в Парижі знаходився в кварталі від кабаре Мулен Руж і в кварталі від станції метро. Мені потрібно було проїхати на метро пару зупинок до станції метро - Північний вокзал (Gare Nord). Метро в Парижі працює з 05.30 ранку. Я спокійно вже був на залізничному вокзалі о 06 годині ранку.

-Якщо не подбали заздалегідь про покупку квитка, його ціна. може зрости в чотири рази, якщо купувати в касі за кілька днів.

27 липня в 09.47 ранку точно за розкладом я вийшов на перон залізничного вокзалу в Кельні. Відстань на швидкісному поїзді Талис було пройдено всього за 3 години. Я опинився на березі Рейну в Німеччині.

Будівля Залізнична вокзалу в Кельні полустеклянное і вже всередині вокзалу можна побачити з лівого боку біля виходу величезний Кельнський собор.

Кельнський собор-найвищий в Європі.

-Кельнскій собор - це головна визначна пам'ятка не тільки Кельна, але і всієї Німеччини. Він дивом вцілів витримавши потрапляння безпосередньо трьох авіаційних бомб англійців і американців.

В 1164 канцлер імператора Фрідріха Барборосси - фон Дассель здобувши перемогу над містом Міланом, вивіз з лузи мощі Трьох Волхвів.

Це неймовірно підняло Кельн в християнському світі і старий собор Кельна не міг уже вміщати всіх паломників в своїх стінах., Внаслідок чого було прийнято рішення про будівництво небаченого до тих пір за розмірами пятинефная собору.

Біля входу в Кельнський собор

-Будівництво почалося в 1248 році.

У 1560 році через відсутність коштів будівництво остаточно зупинилося. Потім настала пора інших архітектурних стилів і тільки на початку 19 століття знову виникла мода на готику.

У 1815 році Гете підняв питання про добудову собору. У 1842 році будівництво відновилося за указом короля Пруссіі- Вільгельма 4, а в 1880 році в присутності кайзера Німеччини - Вільгельма 1, будівництво в урочистій обстановці було завершено.

Внутрішньо оздоблення собору, як і його вигляд зовні вражають суворою величчю, від якого віє вітром середньовіччя.

Культурні цінності в ньому зберігаються не піддаються оцінці. Численні фрески, мозаїки, ніші, вівтарі, статуї апостолів і вітражі

Потім я повернувся до Кельнському собору і пішов в сторону мосту через Рейн

-Щоб піднятися на вежі собору, потрібно зайти з його правої сторони (на фото вгорі). Там біля собору є вхід під собор і потім від-туди по вузьких гвинтових сходах можна піднятися більш ніж на 100 метрів по сходинках - якщо вистачить сил.

Я купив квиток за 2.5 євро і став підніматися. Йти важко., Особливо товстим людям, по цій вузькій драбині спускаються і піднімаються і тому. сяк-так розходяться.

Перший етап до дзвіниць (на фото внизу) - я нарахував -480 сходинок - і це приблизно близько 70 метрів

-Потім ще 250 сходинок - на симий верх. Так я опинився на найвищому соборі Європи - висотою -157 метрів. Спускатися було вже легко.

-Після собору я пішов гуляти по Кельну в сторону північного заходу від залізничного вокзалу. Кельн під час Другої світової війни був на 90 відсотків повністю зруйнований авіанальотами союзників, тому всі інші церкви і старі середньовічні будинки були ретельно відновлені за кресленнями

-Дали я повернувся до собору, обігнув його і вийшов до річки Рейн. Я вийшов на Гогенцоллерновскій ж.д міст-найжвавіший залізничний міст в Європі по пропускній здатності. На ньому величезна кількість замків, про вірність в любові.

-Дали я пішов по набережній Рейну і вийшов до церкви Святого Мартіна і Рибному ринку

-Дали ходив по середньовічному центру

-У 17.40 вечора з того ж залізничного вокзалу у Кельнського собору я відбув до Парижа на поїзді Талис.

- На наступний день я виїхав знову на поїзді Талис, але тепер в Амстердам. Через 1 годину ми проїхали Брюссель, ще через якийсь час поїзд зламався, але нас оперативно перевели всього хвилин за 10 до іншої підійшов йому на заміну поїзд Таліс і в Амстердам прибутку без запізненням.

В Амстердам я приїхав на цілий день і всю ніч. У мене було достатньо часу, щоб оглянути центральній історичній частині Амстердама з його каналами. музеями і парками, а ввечері і вночі добре тобі в районі червоних ліхтарів Амстердама.

Залізничний вокзал Амстердама.Путь з Парижа до Амстердама на швидкісному поїзді Талис зайняв 3 години і о 09.35 годині ранку я опинився майже в центрі Амстердама

-Амстердам - ​​це місто велосипедистів. про це можна зрозуміти відразу у ж.д вокзал - є величезна парковка для велосипедів (на фото внизу)

-Вдалі канал (на фото вгорі) видніється найвища церква Амстердама- Керк. Оздоблення Протестантських церков в Амстердамі досить бідне і скромне, в порівнянні з католицькими соборами Італії і Франції.

Багато голландці вважають за краще жити на баржах прямо на каналах, які перероблені в комфортні будинки (на фото внизу)

-Дали явишел на центральну площу Дамм, на якій знаходиться Королівський палац, але він був весь в лесах- його ремонтували, тому і фото робити не став. В Амстердамі досить добре розвинена трамвайна лінія, але центральна частина міста компактна і всі основні визначні пам'ятки Амстердама, можна обійти за один день пішки. так само можна пропливти по каналах на кораблику, а можна прочитавши гуляти біля каналів.

Центральна площа Амстердама - називається Дамм.

-Дали я вийшов до знаменитого рику квітів в Амстердамі

-Після ринку попрямував в сторону Рейксмузея і Ценральная Королівського парку Амстердама.

-В Амстердамі багато скульптур і пам'ятників від ось таких ящірок в квітнику (на фото внизу), до монументів гомосексуалістам, письменникам, художникам і пам'ятник молодій дівчині, яка врятувала євреїв у Другу світову війну в Амстердамі ховаючи їх у себе вдома.

-я пройшовся по центральному королівському парку. В цей оюльскій день в Амстердамі було всього 17 градусів тепла і досить прохолодно, але деякі дітлахи навіть купалися в холодному басейні, була середа - але людей було багато деякі навіть готували шашлик

-З парку я вийшов до музею Ван Гога, в який була невелика черга. У музею Ван Гога і в Рейксмузее не дозволяють фотографувати.

-Сам Рейксмузей теж на половину був в лісах і фасад його реставрувався. Слід зазначити що будівля рейксмузея і залізничного вокзалу Амстердама майже однакові.

-Від цього пам'ятника починається район Червоних ліхтарів Амстердама.

-Отмечу. що є багато негативних відгуків про цей районе- мені ж він сподобався. Тут дуже хороший вибір симпатичних дівчат, все як на підбір, за винятком негрітянок- які були просто жахливо товсті. Половина дівчат- наші бавшіе співвітчизниці, в основному українки.

Вартість дівчат - 50 євро за 20 хвилин. Коли я читав звіти, то вказувалося. що тільки определенниая поза, але все це нісенітниця. Пози доступні будь-які, дівчата вас ваблять жестами. Якщо вікно закрите шторкою, то значить йде обслуговування клієнта, знімати дівчат неможливо,, так як вони самі закриваються, а також охорона, може вийти і викинути ваш фото в канал_ так що я не ризикував, тому фото все видали без фокусування, до того ж я вже почав з 20.00 годин пити пиво в барах і особливо не дбав про це.

Побувати на вулиці Червоних ліхтарів вільним чоловікам треба обов'язково - це цікаво, я був у іспанки з Валенсіі- дуже приємна дівчина.

Дівчата виставилися на продаж. До цього моменту я вже солідно прийняв пиво Амстел і мене чекали нічні пригоди. Всю ніч я проїв в цьому районі і досить ударно повеселився А вранці в 05.54 ранку виїхав із залізничного вокзалу в Антверпен в Бельгію

-Я на ніч навіть не знімав готель, так як і планував повеселитися всю ніч в певних барах в Амстердамі. Завдання було виконано на всі 100 відсотків. Під ранок я сяк-так дійшов до залізничного вокзалу і залишалося у мене всього 17 євро, але зате вже точно було весело! До речі до вокзалу я прийшов, а він знаходиться в 15 хвилинах ходьби від вулиці Червоних ліхтарів, о 04.30 ранку, а вокзал у них закривається на ніч з 01.00 до 05.00 ранку, довелося почекати відкриття.

І так, я виїхав з Амстердама на звичайному поїзді рано вранці в 05.54 ранку і прибув в Антверпен о 08.00 ранку - 2 години я зміг поспати.

Їхав на поїзді Амстердам - ​​Брюссель, голландської ж.дорогі і тому не зміг купити його заздалегідь по інтернету (наші картки не проводили оплату.), Тому квиток я купив в Парижі на Північному вокзалі за 10 днів і обійшовся він мені в 29.60 євро.

-У 08.00 ранку я прибув на центральний вокзал Антверпена, точно за розкладом. Вокзал був недавно модернізований, що дозволяє приймати поїзди на кількох рівнях, в тому числі і під землею, в тому числі і супершвидкісні поїзда, такі як Талис.

Я вийшов з вокзалу накрапав з ранку невеликий дощик. стан у мене після бурхливої ​​ночі було теж не супер, але у мене було близько трьох годин на огляд міста. Від вокзалу я відразу попрямував піт головному проспекту в бік набережної річки Шельда.

-Вскоре вийшов на центральну історичну площу Антверпена - Groenplaats, на якій стоїть пам'ятник великому фламандському художнику Рубенса, а вдалині видно Кафедральний собор Антверпена (на фото внизу)

Досить швидко вийшов на головну площу Антверпена - площа - Groenplaats. У центрі площі пам'ятник великому фламандському художнику Рубенса

-В даний час кафедральний собор - один з головних символів і знакових достопрмечательностей Антверпена. Вежа собору висотою 123 метри визнана шедевром пізньої готики. Ця вежа видно з будь-якої точки міста.

Всередині собору дивовижно красиво, все відреставровано, дуже красивий вівтар та ікони. Вхід коштує 2 євро, але фотографувати забороняють охоронці.

Всередині собору кращі полотна Рубенса - «Воздвиження Хреста Господнього», «Зняття з хреста», «Воскресіння Христа» та інші.

-Дали за собором знаходиться інша важлива площа - Grote Markt, на якій облаштовано Ратуша Антверпена, що представляє собою чотириповерховий зданіе- висотою 76 метрів з загостреним готичної дахом. Пишний фасад прикрашають колони і золоті герби анверпенского дворянства і герцегства Брабантского. Побудована в 1576 році.

Річка Шельда, на іншу сторону можна перейти по підземному переходу, прокладеного під річкою

-Один з популярних маршрутів прогулянки по Антверпену починається з правого берега Шельди, а саме з кам'яного замку Стен. Для Антверпена цей замок уособлення боротьби з піратськими набігами вікінгів, датчан і англійців. Побудований в 13 столітті.

З 1393 року пл +1827 використовувався як в'язниця

На набережній річки Шельда, знаходиться іграшковий замок - Steen

-В даний час тут працює Національний музей мореплавання, а на площі перед замком Стен встановлено пам'ятник фольклорного персонажа -довжину Вапперу- велетню з «поганий» репутацією

Замок Steen зі зворотного боку

-Дали я прогулявся по історичному центру і потім по центральній вулиці-De Keyserlei. де розташовано безліч бутіків, ювелірних магазинів, барів і ресторанів повернувся на вокзал.

-На вокзалі Антверпена я купив квиток на поїзд до Брюсселя за 6.60 євро. Можна сідати з цим квитком в будь-який потяг, який йде в бік Брюсселя, місця і вагон не вказані, як і час відправлення. Потяги йдуть часто-через кожні 15-20 хвилин. До Брюсселя я доїхав за 40 хвилин і вийшов на Центральному вокзалі близько 12 години дня.

У Брюсселі 3 вокзалу і можна вийти там, звідки ви хочете розпочати огляд міста, Я хотів вийти на Північному вокзалі, щоб оглянути Діловий центр Брюсселя- де є хмарочоси. але прогавив вихід і тому вийшов через кілька хвилин на наступному остановке- Центральної станції, яка розташована під землею, як метро майже в самому центрі Брюсселя. Ця станція з'єднана з гілками брюссельського метро. На метро наприклад можна доїхати до парку Міні-Європа і Атоніума.

Біля центрального вокзалу є зупинка туристичного автобуса, який ходить по всіх визначних пам'яток Брюсселя, і хто не любить ходить, може скористатися цим видом пересування по місту. Від станції я попрямував до головної історичної площі в центрі Брюсселя Гран Пляс.

-Возле Центральної станції знаходиться і собор Святого Михайла і Гудули. Собор будувався 300 років, його недавно відреставрували і стіни його потемнілі за століття знову стали білими. Головний фасад Брюссельського собору являє собою конструкцію в класичному готичному стилі-дві вежі з'єднані між собою галереєю, оповитої ажурними кам'яними візерунками. Висота веж 69 метрів

-Вскоре я вже підходив до площі Гранд Пляс, з якої зазвичай і починаються всі екскурсії. Ця площа (на фото внизу) не тільки найбільша і красива площа Брюсселя, а й одна з найкрасивіших площ світу.

У 12- 15 століттях тут шуміли торгові ряди, влаштовувалися лицарські турніри, вершилася правосуддя.

Будинки навколо площі були зруйновані в 1695 році під час французької облоги міста, але були пізніше відновлені, за ретельно продуманим планом і стали виглядати ще краще. Фасади будинків прикрашені майстерним різьбленням, гірляндами, статуяткамі і колонами.

Це неймовірно красиве місце, де розташована Ратуша (на фото внизу)., Будинок короля, Будівля Гладій та інші

-Брюссельская Ратуша була закладена в 1402 році, її висота становить 96 метрів, завдяки чому по ній чудово можна орієнтуватися в Брюсселі, на самому верху башти п'ятиметрова золота статуя Архангела Михайла.

-На площі Гран -плас розташовано безліч кафе і ресторанів, де можна спробувати бельгійське пиво, смачний шоколода, круасани та інші страви, а стоімоть обіду складе всього 10-15 євро на людину.

-дали я вийшов з площі, яка безумовно справить враження на будь-якого і попрямував в сторону Королівського палацу. Незабаром я вийшов до парку Mont Des Arts Kunstberg (на фото внизу), перед яким розташований пам'ятник королю Бельгії - Альберту, а вдалині видно шпиль ратуші на Гранд-плас

-дали я пройшов повз Королівського художнього музею, в котрому є чудові картини Сальвадора Далі і інші відомі полотна, наприклад - «Смерть Марата».

Біля входу мв музей невеликий фонтан з фігурою ось -етой дівчата (на фото внизу)

-Прошел середньовічну церкву Саблон

-Возле церкви Саблон розташований чудовий сад Петіт Саблон з безліччю статуй

-Дали я гуляв по історичному центру міста (а в тому числі сходив і статуї Пісяючий хлопчика), поки сили остаточно не покинули мене

-Я попрямував пішки до Південного вокзалу Брюсселя.

-В Париж я поїхав на швидкісному поїзді Талис в 20.13 вечора і фактично через годину - в 21.39 вийшов на Північному вокзалі Парижа.

Підсумки трьох днів, які я описав були позитивними, але гранично насиченими, поєднується в собі і культурно-пізнавальну програму і веселий відпочинок.

Я залишився задоволений, хоча моторошно втомився.