
[ » ]
Переглядів: 1 279 • Останній переглядання: 29/07/2019 21:27
Опубліковано: 25/03/2005 19:32
Якщо Ви придбали Gold Wing - гарний, сильний і надійний мотоцикл для далеких походів (або мрієте зробити це), перед Вами дуже скоро стане питання куди і з ким їздити.
У Європі з 1983 року існує Міжнародна організація GoldWing European Federation (GWEF), яка об'єднує в своїх рядах понад 16000 власників мотоциклів Gold Wing з 18 національних клубів Європи. На жаль, Україна не входить до числа цих країн через малу кількість таких мотоциклів.
В Україні з 2002 року існує неофіційний клуб Gold Wing Ukraine (президент Гоблін), але, на жаль, він не ставить перед собою мети увійти в Європейську Федерацію GW, що і послужило причиною мого виходу з цього клубу.
Якщо вам подобаються далекі дороги, нові країни і Ви хочете відчути величезне почуття товариськості серед байкерів Європи, - об'єднуйтеся!
Ви можете самі відчути почуття гордості за свою Країну, коли під час зльотів, на мотоциклі, розвивається Прапор України на Параді Націй, коли в кожній країні колону вітають наші земляки, тримаючи в руках кольори нашої Батьківщини і бачити в їхніх очах здивування і радість. Відчути інтерес байкерів всієї Європи до України, їх повагу і величезне бажання допомагати нам - розвивати моторух.
Девіз, проголошений Сергієм Тарганом: "Байкери всіх країн, єднайтеся!" Стає дуже актуальним і реальним.
Якщо хто-небудь з вінгера України (їздять на Gold Wing'ах), прочитавши це, захоче об'єднатися для здійснення міжнародних цілей, - буду дуже радий допомогти в організації національного Клубу, поділюся наявною інформацією про маршрутах і, при необхідності, зроблю допомогу у вивченні будь-якого іноземної мови "найледачішим" і надійним методом.
Також є інформація для тих, хто хоче придбати мотоцикл Gold Wing за нормальними цінами без посередників.
Графік зльотів GWEF на 2003 рік:
- Бельгія 17.04-21.04.2003
- Бенілюкс-тур 30.04-04.05.2003
- Франція 29.05-01.06.2003
- Голландія 05.06-09.06.2003
- Іспанія 13.06-15.06.2003
- Фінляндія 13.06-15.06.2003
- Португалія 20.06-22.06.2003
- Швейцарія 26.06-29.06.2003
- Італія 03.07-06.07.2003
- Чехія 10.07-13.07.2003
- Польща 17.07-20.07.2003
- Швеція 24.07-27.07.2003
- Норвегія 31.07-03.08.2003
- Данія 07.08-10.08.2003
- Ірландія 14.08-17.08.2003
- Великобританія 21.08-25.08.2003
- Люксембург 28.08-31.08.2003
Мої координати:
E-mail: [email protected]
Телефон: + 38-04463-60-600Насолоджуйтесь нескінченним рухом в майбутнє і бажаним поверненням додому!
Бажаю всім удачі.
Член Клубу GW Великобританії,
Член Європейської Федерації Gold Wing - Магістр
| 01/03/2003 2:28 | Кому: всім
невже інші члени Українського клубу не підтримали? Адже є багато ВЕЛИКИХ
Автор: всезнайка
| 02/03/2003 5:59 | Кому: Всім і Члену Англ
А можна уточнити скільки це мало GW і скільки має бути, щоб в федерацію "пустили" і що робити якщо нестача (вступати в неукраїнського клуби).
А можна всім пояснити, як це неофіційний !!! (Немає печатки, немає рахунку в банку, ні мотоциклів або президент України не в курсі подій ???)
А що ? у них все мети позначає президент і інші танцюють під його дудку ??? А які цілі у клубу GOLD WING UKRAINE ???
А ось Я читав на цьому сайті що клуб GWUA оголосив про своє існування в березні 2002, а в червні на зльоті організованому GWUA і Гоблином Я бачив багато желеток GWUA, але не бачив такої на поважному магістра (Ви вийшли ще не ввійшовши або як ?? ?)
А ось Я бачив багато фотографій, де хлопці з GWUA з національними прапорами на різних зльотах в різних країнах, а ось шановний Магістр оголошує, що він член клубу GW Великобританії і член Європейської Федерації GW (интерестно від якої країни) і зовсім недоречним стає цей " шелест "про патріотизм !!!
Я дуже хочу відчути інтерес байкерів всієї Європи до України і їх бажання допомагати нам, ось тільки не врубаюсь що саме вони повинні робити (купувати або дарувати нам мотоцикли, а може висилати нам гроші, а може теж просто погомоніти "розумними, заплутаність" фразами про обьеденения, про патріотизм, про цілі, про завдання і т.д ..
А ось мене дуже интерисует питання, які вони - "МІЖНАРОДНІ ЦІЛІ" ??? . ХІБА не просто їздити і спілкуватися.
Магістр пропонує допомогу в організації "національного" клубу, а схоже на те що несостаявшійся член GWUA "тягне ковдру" на себе (так би мовити).
З нетерпінням чекаю відповідей на мої питання і Я думаю, що всі хотіли б прочитати пояснення до цієї чудової статті.
PS "... давайте будемо сперечатися про смак апельсинів з тими, хто їх їв."
Автор: Магістр

| 02/03/2003 10:24 | Кому: всім
Зневажаю типів, які пишуть анонімки. Може вони апельсинами об'їлися?
Що я повинен такому виродку відповідати? Провокаторів розвелося, - незміряно!
Я не виношу сміття з хати, тому обговорювати клуб GWUA з невідомим придурком не збираюся. Хоча і здогадуюся, що Всезнайка є членом (можливо таємним) клубу GWUA. Якщо клуб захоче обговорення - він підпишеться своїми іменами.
Стаття про інше.
Є люди в Україні, які мріють їздити на мотоциклах по всій Європі без проблем і отримувати від цього величезне задоволення. Я один з них. За багато років таких мрій і поневірянь купується багато досвіду, яким можна (потрібно) поділитися.
Автор: GOBLIN, GWUA
| 03/03/2003 6:06 | Кому: Всім і члену Євро
Всім привіт ! Тлумачні питання задав всезнайка!
Хотів би познайомитися, напиши мені.
І все-таки, Я теж хочу знати як це не офіційний клуб? У нас, GWUA, досить національної гордості, щоб організувати клуб GOLD WING UKRAINE, не питаючи дозволу у Європи, а в федерацію МИ збираємося увійти як Український клуб GW
, А не "політичні проститутки" .І зробимо це тоді, коли нас запросять, а стояти з простягнутою рукою і проситися хохли не личить!
Магістр стверджує, що не виносить сміття з хати, але ви, Юрій Васильевичь, згадали наш клуб, мене і навіть обговорюєте його в інтернеті, якийсь маразм виходить. Та й в "хаті" ви не перебуваєте, схожі на старого пліткарі, якого ніхто не питав, а його расперает виставити GWUA "не офіційним".
Всезнайка називає Магістра "шановний", а у відповідь: "придурок, урод, провакатор, зневажаються", що це за взбешёность? важкі питання задали?
І взагалі, Клуб GOLD WING UKRAINE нічого не збирається обговорювати з Магістром. Але дуже хотіли б прочитати відповіді на питання всезнайки.
Дуже якогось дива у "шановного, мудрого- байкера" з'явилося бажання обговорювати GWUA в інтернеті-це, по крайней мере, не прілічно.Предлогаю вам, Юрій, пообсуждать клуби ближчі до вашого міста, їм набагато легше буде повчити вас хорошим манерам.
Рас вже ви сказали "А", то Ми теж чекаємо відповіді !!!
Клуб GOLD WING UKRAINE вітаючи всіх з настанням весни, а значить скоро відкриється сезон! GOBLIN, GWUA
Автор: Магістр

| 04/03/2003 2:59 | Кому: всім
До цього моменту жодного грубого слова проти клубу GWUA з мого боку в жодній публікації висловлено не було, в чому все можуть переконатися.
Гоблін (він же "Всезнайка"), за своєю ініціативою, бажає публічно посперечатися зі мною на сайті про сенс життя на мотоциклі, сподіваючись підвищити свій рейтинг і заодно принизити старого байкера (типу перемогти морально).
Ну що ж - виклик кинутий. Потішимо народ. Скоротати міжсезоння. Може в суперечці знайдеться істина?
Відповідаю всезнайка (Гоблін) усе своєю чергою надходження питань:
1. Кількість членів клубу для вступу в Європейську Федерацію - не менше 10, випробувальний термін - не менше 2 років.
2. Неофіційний - це значить - офіційно не зареєстрований статус, тобто юридично не існуючий, тим більше загальнодержавний. Перше рішення Гобліна на посаді президента - плюнути оформлення Статуту та реєстрацію в Міністерстві Юстиції України, ніж я і займався всю зиму 2002 року. Рішення, звичайно, вольове, але не перспективне для Європейської Федерації. Господар - пан (мій голос - меншість).
3. Чим відрізняються їх мотоклуби? - ДИСЦИПЛІНОЮ !!! Демократичною в клубах GWEF і HOG і менш демократичною в МС. Анархії не допускається! А ось цілей клубу GWUA, після відхилення мною запропонованих (увійти в Європейську Федерацію), я не знаю - їх, на момент мого виходу з клубу, не було, за винятком одного правила - "ніяких правил!"
4. Все-таки, на свій страх і ризик, я вирішив подати заявку на вступ до Європейської Федерації GW, забезпечивши присутність представників від України (я і Лексус) на зльоті в Бельгії, де і проходило установча нарада GWEF (березень 2002 года). Виступаючи на цій нараді, я інформував збори про перспективи України в Європейському Моторух, і особливості наших доріг для європейських мотоподорож. Ось коли почався конфлікт !!! Гоблін і Рок-н-рол не поїхав, тому що не вірили, що ми за тиждень вирішимо всі проблеми з візами, та й "дупу морозити" Гоблін письмово відмовився. Після нашого повернення на Батьківщину мене записали у "ворога народу". Як це я посмів, без відома Президента клубу, слово мовити? Повна заборона на публікацію статті про поїздку. І дуже сувору догану від більшості членів клубу (а це Гоблін-президент і його вірний друг Рок-н-рол). До речі сказати, мені більше було прикро не за себе, а за Лексуса. Тримався в дорозі він дуже мужньо, не дивлячись на дуже жорсткі умови пересування по засніжених дорогах. Це був його перший дальнобой, і мені хотілося зробити цю подію для нього більш приємним, тому Велика Прогулянка по Парижу, організована за участю французьких друзів вдалася на славу. Багато вражень, багато фотографій - і все марно ??? Затюкали Гоблін хлопця: "Будьте скромними! Чи не понти! ". Я не публікувався --ждал, що ж станеться. Я ж бачив, якими очима дивився Лексус, як він записував свої враження. Славна вийшла б стаття для людей.
5. Інша справа нині. З огляду на своєї участі в далекому поході на Швецію, можна дозволити більшістю голосів опублікувати статтю на сайті. Вітаю Лексуса з першою публікацією і зняттям цензури. Поправлю головного цензора - Захар візу отримав - я сам документи оформляв, але ти, негідник, в дорозі його кинув! Чужі люди його по дорозі зустріли і до Варшави довели. Відмовився він від твоєї компанії. Мене цей факт не дивує. Ще навесні 2001 року, коли ми разом їздили на зліт HD в Угорщину, і ти був провідним до Балатону, - проявилася твоя гнила дружба. Ти не думаєш про тих, хто їде за тобою. Мало того, що ти мене під бензовоз підставив, ти ще мене виховувати вирішив, як правильно потрібно кататися. Зіпсував настрій. Зарікся з тобою їздити в одній колоні. Повертався з зльоту під час дощу, на лисій гумі, через перевали - самостійно. Пробачив, - дружити хотілося (в ті часи я вірив в байкерське дружбу).
6. Я в цьому житті бачив багато підлості, заздрості і зради, тому далі терпіти це від Гобліна і його вірного друга не бажаю. Дуже прикро розчаровуватися в людях, особливо коли хочеш вважати їх своїми друзями. Кожен через це пройде свого часу.
7. На момент проведення Гоблін - Шоу в Одесі, склалася цікава ситуація. Для рекламних цілей Гоблін запропонував приписати наш клуб в організатори цього зльоту. Парадокс. Я поважав попередні зльоти, організовані Гоблином, за їх самобутність і унікальність, прощаючи недоліки і захоплюючись мужністю. І раптом визнання власної неспроможності. Замутив грандіозно, а сил не вистачило! Навіщо було на сайті хвалитися, матадор принижувати, себе вихваляти? Якщо не виходить, тоді навіщо свій клуб підставляти? (Мій голос - меншість) Одному прощається, а клубна організація - це зовсім інший рівень підготовки (ми це знали - разом їздили і самі бачили). За тиждень що виправиш? Моя допомога - встиг прапор зшити і намалювати емблему клубу. Не до жилетки було! Та й нога була переламана - в американському гіпсі їздити можна, ходити тільки з паличкою, але на зліт приїхав. Про що сильно пошкодував, - вислухав прилюдно чергову порцію нецензурних лайки Гобліна, на тему фіктивного перелому, і ще. ... Як можна назвати вчинок члена твого клубу, який, на зльоті, приймає членство і носить жилетку іншого клубу: дурний жарт? Черговий прикол? Зрада? Я особисто вважаю це зрадою тієї ідеї, яка повинна об'єднувати членів клубу. А якщо ідеї немає? "Катя анархія" - дуже влучна назва клубу, куди урочисто були прийняті Гоблін і Рок-н-рол. Ну і котилися б собі. На зборах більшістю голосів такий вчинок був визнаний веселим жартом. Це ж більшість вирішила називати себе покидьками. Якщо чесно, я думав вони придурками тільки прикидаються. Куди я потрапив? Де межа людської тупості? Я їм навіть не товариш! Що робити старому байкеру? Мене приймають членом клубу GW Великобританії від України (напевно, заслужив). Мій друг Джеррі, теж представляє Канаду в одній особі в НАШОМУ Англійському Клубі. Кого ти називаєш політичними повіями? Так що все за поняттями, глибоко нешановних пане президенте Гоблін. Так що Батьківщину свою і прапори не забуваємо. Такий ось шепіт про патріотизм. Але це - особиста.
8. Якщо хочеш відчути інтерес, - спробуй не напиватися за кордоном, а поспілкуватися з тими, до кого приїхав. Та хоч на пальцях, якщо мов не знаєш. Їм з тобою теж поговорити хочеться.
9. Мене особисто плани вашого клубу зараз абсолютно не цікавлять. Хоч на стелю писати. Мені важливіше людям про мої помилки розповісти - нехай вчаться.
10. Обговорювати і засуджувати інші клуби - це твоя доля. А найближчі до мого місця проживання - "Silver Bullets". Так ти правий, вони вміють вчити хорошим манерам, притому цілком справедливо і оперативно. Я їм передам твої рекомендації.
От і все. Я задовольнив прохання всіх гоблінів (всезнайок і незнайок)?
Якщо можна, додам на той випадок, - раптом не зрозуміють:
Головна помилка Гобліна - він вважає себе самим - самим. Така помилка властиво багатьом спортсменам. Установка -победа за всяку ціну, -проеціруясь на свідомість, формує світогляд і визначає характер. Таких людей важко чимось переконати. Люди, які потрапляють в сферу їх діяльності, сприймаються ними як потенційні суперники з усіма витікаючими наслідками.
Хочу викреслити себе з числа суперників, тому що проти таких спортсменів я вже не спортсмен (стрільба з пістолета, теніс і гірські лижі всього лише хобі). Та й вік не той.
На майбутні питання: "Як я ставлюся до GWUA або Гоблін або його відданість друзям?" -Відповідав з полегшенням не належу !!!
В Україні повинна бути альтернатива вибору для людей на Голдвінгах - йти в клуб до гоблінами або шукати інші шляхи розвитку. Я вибрав свій шлях. Організовувати клуби в Україні більше не буду, а допомагати тим, хто попросить допомоги - свята справа. Я, особисто, так думаю.
Автор: GOBLIN
| 04/03/2003 5:32 | Кому: магістру
Goblin це Я, а всезнайка це всезнайки.
Я сказав вам, Юра, що не збираємося з тобою нічого обговорювати, але як видно з тебе "пре". А на питання всезнайка відповідей немає, є купа помиїв, власного виготовлення, знову таки на адресу GWUA І мене особисто. Хто дав тобі права обговорювати наш клуб і мене в інтернеті, вгамувати це, по крайней мере, не прілічно.Общайся з всезнайка і не пріпутивай сюди GWUA.
GOBLIN, GWUA.
Автор: INDI
| 04/03/2003 17:50 | Кому: всім
Істина в СПОРАХ НЕ РОЖДАЄТЬСЯ !!!
ІСТИНА - це штука не досяжна ...
Але до неї (ІСТИНИ) можна наблизиться шляхом конструктивного ДІАЛОГУ !!! А ось цього якраз у вас щось не виходить ...
Так а ось з желетку - це неправильно було ... за такі "ШУТКИ" - не те що з клубу гнати, СТРАТИТИ ТРЕБА !!!
Автор: NIKE
| 05/03/2003 00:01 | Кому: панам Гоблін
Привіт з Мінська!
Я, напевно, чогось НЕ розумію. Уважний прочитавши все, и у мене складається враження, что це розмова НЕ байкерів, а власніків дорогих іграшок -Голдов або Голден, як хочете, Які "б'ють понти" один в одного, хто крутішій ...
Для качана, ця хренотень среди байкерів - клуби власніків питань комерційної торгівлі мотоціклів - мені Взагалі НЕ зрозуміла. Если у мене НЕ GolgWing, а Honda Shadow, так что я віходжу Якийсь недоробленій? Хоча ще Голду розумію, а Побачив на сайті банер про власніків Suzuki Marauder, типу теж особнячком, так Взагалі оху ... - здівувався дуже. Це если у нас в Бресті зліт власніків Голден, то Ви на зльоті типу еліти та господарів, а решта - Гості бідні? Гаразд, я поки початківець, не сильно досвідчений, может чого не знаю, но Наскільки я розумію, байкери - це братство, спокій, Відсутність напруги, спілкування, Отримання удовольствие от їзди на мотоциклі и Взагалі від життя. Як можна так злитися друг на друга? Я стікався з таким в жітті, но только в бізнес-середовіщі. А тут, среди байкерів? Природно, коли люди піднімаються в авторітеті в своєму середовіщі, вінікають тертий, на ті ми і люди, но не до такой ж Міри. У кожному клубі є свои правила. Чи не хочеш - не Вікон, вийди, вступи в Інший, або будь вільним байкером. Хочеш - пиши статті, хочеш - створюй рух. Є клуби дуже демократичні, де люди роблять, что хотят, природно нема на шкоду клубу и не гублячи особа клубу, в них обов'язково з'являються люди, охочі навести військовий порядок. На хрена? Мало пресинг в жітті, на работе, від держави, так ще й брат брата пресуваті? Архів НАЙГОЛОВНІШЕ - це щоб при виде байкерів люди не жахаліся, а Дивувалися Із захоплень. Раз Вже створюєте клуби, у людей вінікає різна думка про Вас. Потрібно НЕ сідіті и гнобіті Журналістів, Які Щось там написали не так (це я про статтю, по-моєму, "Пропалюючі життя ..." на сайті та Коментарі до неї), а придется виховувати мнение про байкерів в суспільстві с помощью статей, зльотів, участі байкерів в суспільному житті і т.д .. Хочете, щоб на Вас також дивилися, як вже на московських сайтах дивляться і обговорюють "Нічних вовків", чиї супорти вже бари громлять, як рекітіри. Подумайте. Ми живемо на одній планеті, поважаємо байкерський братство. Ви б зустрілися б, поговорили б, не сперечаючись і не лаючись, розібралися б. Це ж не бізнес-конкуренція, у кого клуб крутіше, просто одні хочуть робити одне, а інші - інше, головне, щоб це не псувало враження до байкерів взагалі. Хочу Вам також сказати, що і Гобліна, і Магістра в Білорусії поважають. Не псуйте про себе враження.
Дякую за увагу, хто читав ...
Автор: іван

| 05/03/2003 2:17 | Кому: всім
Жодна зі статей Магістра не проходить бее бурхливих рецензій, з якогось дива? Проглядається дика злоба і неприйняття! Причина напевно проеаічна! Так, по моєму, потрібно вести себе з нашими ворогами, а в нашому світі (вітру і свободи) це неприпустимо!
Автор: 88
| 05/03/2003 6:44 | Кому: Всім і Семену
"Зоряні Воїни" - частина 4-я ... Магістр-сансей проти Гобліна-покидька ... далі буде.
Семен, перерахуйте будь ласка ВЕСЬ список ВЕЛИКИХ, скоро Великдень, а я не готовий буду
Автор: Rock-n-roll
| 05/03/2003 6:55 | Кому: члену Іноземна
НЕ знаходжу негожим бути другом Гобліна, Лексуса, Буржуя, Черепа, Ришарда, Зжіслава, Милі, Роман Івановича, інших "учасників СНДівського руху" "Катя Анархії" і не тільки! Боюся ув.Юрій В. що у тебе з працею вийде назвати хоч пару реально їздять байкерів своїми друзями-ти адже старий-мудрий байкер, мудрий до такої міри що аж туга навколо всіх взяла ... Ім'я яке сам собі "Присвятив" говорить сама за себя.Тебе-б доповіді (як ти сам сказав) читати на зльотах "Молодих байкерів" .Ми -то по два (а хто і 8) сезону на GW від'їздили, а от дехто ще не сідев на Голді хотів очолити клуб , і збирати внески з новачків по 200 $ (ласкаво просимо в клуб МАГІСТРА!) Кстатті про Лексуса: теж неув'язочка, він щось Голду ще за рік до т ебя взяв, і дальнобой той був у нього другий а у тебе аж третій! Коротше Юр, що не парся ти так за GWUA-он уже досить про себе заявив і без тебе, а ти ж завжди стверджуєш що Ямаха Вентура краще, так вперед і з піснею, створюй! А то вже "задовбали вихори лютих атак" ...
Автор: череп
| 05/03/2003 7:49 | Кому: всім
Привіт всім! З настанням весни!
Суперечка ця старий і ні до чого поки не привів. І привести не може, тому що це аксіома - у людей з різними поглядами на життя не може бути спільних точок дотику. Ось для Магістра клуб - це дисципліна, статут та інші рамки і обмеження. Він має повне право на таку точку зору, з цим ніхто не сперечається, але при цьому він не має ні найменшого права цю точку зору іншим нав'язувати. Я, як почесний член обговорюваного клубу, можу сказати: мені клуб для того, щоб виконувати статут, не потрібен. Мені потрібні друзі, на яких можна покластися як на самого себе, і з якими можна не обмежувати себе ніякими рамками - це я маю і в клубі, і раніше, коли клубу ще не було, теж мав. Магістр, ти сам кілька разів говориш, що "мій голос - меншість", про що ще сперечатися? Якщо ти в меншості, за яким правом ти вимагаєш, щоб все було по-твоєму? А про цензуру і інші обмеження - це просто маячня якась.
Не можу зрозуміти: ось ти вийшов з клубу, тобі так багато в ньому не подобається. І чого ти хочеш щось цим сказати? Невже ти думаєш, що якщо з тобою щось трапиться в дорозі, члени GWUA гордо проїдуть повз? Або ти сам зробиш так, якщо біда трапиться з ким-небудь з нас? Адже головне - саме це, а не дитячий сад про те, хто повинен бути головний і все таке.
Щодо того, що Гоблін привернув GWUA до минулорічного зльоту, у мене думка така: це не клуб облагодіяв Гобліна, дозволивши йому повісити свою вивіску на сцені, а Гоблін прислужився клубу. Гоблін-шоу - подія, на яку їдуть багато, якого багато хто чекає, і бути в числі його співорганізаторів - не тягар, а шана. До речі, щодо скромності. Гоблін - організатор одного з найважливіших подій українсько-російського мотосезону, тому він має право на те, щоб його просувати в маси. Правда, він вважає за краще робити це не струсом віртуального простору гучними фразами, а особистим спілкуванням - це його вибір, який я повністю підтримую. А чого хоче Магістр, так активно рекламуючи себе? Щось я не чув про якусь подію можна порівняти масштабу, яке він би організував. І, до речі знову ж, як-то мене покоробив тон, яким Магістр описав свою поїздку з Лексусом - прямо-таки робить добре хлопця, справжнім чоловіком зробив. Якось скромніше треба б ...
І останнє: навіть якщо відповідь Магістра був би джерелом істин і одкровень, я не повірив би жодному слову після того, як прочитав останнє висловлювання. Дозволю собі процитувати: "..." Silver Bullets ". Так ти правий, вони вміють вчити хорошим манерам, притому цілком справедливо і оперативно. Я їм передам твої рекомендації." Як людина, який був присутній на байк-шоу і своїми очима бачив, як все там відбувалося, кажу: Магістр, ти не маєш уявлення, про що говориш. Цими словами ти просто себе опустив нижче плінтуса, соромно має бути.
Автор: череп
| 05/03/2003 8:23 | Кому: NIKE Привіт!
Хочу просто пояснити: те, що люди свідомо обирають GW і організували свій клуб - це не понтометаніе. Звичайно, є люди, які вибирають цей мотоцикл, бо він найбільший, найдорожчий і т.д. Але ми - не такі Люди, яких я знаю, вибирають GW тому, що це ідеальний варіант для дальнобоя. При цьому люди на інших турер, чопперах, спортбайках або оппозитах зовсім не "іншого сорту", просто я розумію, що вони хочуть від мотоцикла і шукають в ньому не зовсім те, що потрібно мені. Від цього вони не стають гірше, і взагалі, важливий людина, а не його мотоцикл. Гоблін, наприклад, чудово раніше їздив на "Дніпрі" і не парився, поки не зрозумів, що GW в найбільшою мірою відповідає його потребам. Та й я поїздив багато на чому до GW.
Автор: горець | 05/03/2003 12:24 | Кому: всім
З настанням весни! Вибачте не зміг утримаються, я полностю солідарний до слів Черепа красиво і зрозуміло! Я особисто поважаю тих хто їздити а еше більше тих хто їздять дальнобой, думаю все і так знають хто їздить а хто ...? Магістр не хочу тебе образити але треба бути трошки скромніше, я теж їжаку і начебто не мало але нічого не публікую і не агітую все хто їздять і так все знають, я людина пряма і багато про це знають так що скажу прямо! людини судять за вчинками а не красивою речю , а Гоблін багато зделал для мото рух і сподіваюся так і продовжить, так що у ме ня свою думку і не хто його не змінити, а на щет GW я скажу що мотор то що треба для дальнобоя, я ночінал з чёпера і дійшов до GW хоча з того моменту як я знайомий з Гоблином він завжди говорив чувак! якщо любиш дальнобой то ти рано чи пізно прийдеш на GW він мав рацію! спасибі за увагу.
Автор: Nike
| 06/03/2003 10:21 | Кому: череп
Дякую за пояснення. Дуже приємно було, що у нас схожі думки про те, ЩО ми хочемо від клубу, в якому перебуваємо. Я думаю, у нас буде час зустрітися на якомусь зльоті і випити пивка і чогось по-міцніше. Якщо буде у Вас зліт в Одесі, як в минулому році, обов'язково привезу нашенською білоруської горілки, ну а з Вас - перцовка і сальце.
Про GW я так зрозумів - мотоцикл для дальнобоя - зручний, потужний, в кофри і багажник багато поміщається, комп, музика, пасажиру зручно. Правильно?
І дійсно, мені поки потрібний потужний чопер, хромований, відкритий, не для випендрежа перед дівками, а щоб будь-яку дурість вітром з голови повидувало ...
І якщо я правильно зрозумів сенс GW, то згоден з Горцем, що якщо захочу далекої дороги, то прийду до Леді G ...
Автор: Nike
| 06/03/2003 19:18 | Кому: череп
Ще краще, ми будемо пити Їх горілку, і є Їх сало.
У мене, до речі, сестра в Москві живе, бабуся - корінна москвичка, дід - з Дагестану, живу в Мінську, за паспортом - білорус. Цікаво як мене назвати?
... Як Райкін розповідав:
"Дідусь мій був грузин, знав по російськи тільки два слова -" здрастуй "і" люблю ". Це не завадило йому одружитися на моїй бабусі-узбечку, яка по-російськи знала тільки одне слово -" салям-Малейки ". У них народилася моя мама, красуня, вся в мене, ніс - півтора метра. Вона вийшла заміж за естонця. Хто я? - УКРАЇНЕЦЬ ...
Який кошмар, блін, у нас вже сонце світить, а сніг не тане. Як там погода у Вас брати просунуті хохли і москалі?
А взагалі, братва, чутно що-небудь про намічені зльотах і де?
Автор: Gloomer

| 06/03/2003 21:44 | Кому: всім
Прочитав і зрозумів - як мені добре і як все просто.
Сабжевого мотоцикла у мене немає і навряд чи буде, хоча спинним мозком відчуваю, що він дуже і дуже офігенна в усіх відношеннях. Але грошей на нього заробити мені навряд чи вдасться. Це засмучує.
Автор: упс
| 20/03/2003 10:53 | Кому: їм Ну що Ви все прямо таки накинулися на вельмишановного Магістра - лаєте Його, обговорюєте - погано, дядько в поважному віці, а все таки ще на ногах, причому на двох, і причому на своїх. Чи не все те, про що Він говорить - дурість, багато чого повчального і істотного. Не варто тільки - в мережі перепалки і суперечки влаштовувати
- спілкуйтеся безпосередньо - раніше адже могли ... Посада президента неофіційного клубу не така вже й почесна, що не дає ніяких особливих привілеїв, до того ж президента обирати народ повинен (більшість). Ідея створення клубу була і у "падонка" Гобліна і у вельмишановного Магістра, і, може бути у будь-якого Васі Іванова з села Гадюкіни - важливо ж не хтось перший додумався - а хто все таки зробив. А ніхто так і не зробив ... Не сваритися потрібно було, а об'єднуватися. Вельмишановний усіма пан Магістр прав в тому, що самим потрібно лізти і пропонуватися в ТЕ - міжнародні клуби, а не чекати поки вони самі запросять. Їм пофігу.
Та й Вам судячи з усього теж. Поговорили, поговорили, один одного обоср @ ли , Як баби їй Богу.
Автор: Магістр | 28/02/2004 10:21 | Кому: всім
На класному моторі можна всім займатися - і дівчат возити і музику слухати. Якщо людина купує круизер, то рано чи пізно він відправиться в круїз. Чи не правильно думати, що кататися по Європі це складно. Простіше, ніж по нашим дорогам раз в 10-20 і безпечніше навіть під час дощу. Всі дороги шорсткі, згідно з існуючими стандартами. Головне спробувати. Можливість цього року буде надана.
Намічається два серйозних подорожі:
1) Австрія + Італія з 22.06 по 6.07.2004 Мінімум 4500 км.
Між зльотами є можливість покататися на гірських лижах в Каунертале або відвідати Венецію і аквапарк в Чезенатіко. При бажанні можна заїхати в Сан Моріно. Та хоч на футбол йди.
2) Швеція + Фінляндія з 2.08 по 19.08.2004-02-27 Мінімум 5500 км.
З відвідуванням Німеччини, Данії, мису Норд Кап (при бажанні + 3000км.), Сант-Петербурга і Москви.
Автор: доцент

| 01/03/2004 7:39 | Кому: магістру Посилка в корені неправильна: "Якщо людина купує круизер, то рано чи позд він відправиться в круїз". Від зворотного, так би мовити. Мотиви покупки можуть бути найрізноманітніші, швидше за зовсім інші. Не хочу їх перераховувати, не в моїх правилах це.
Юр, я просто сам прозрів, коли зайшов напередодні в Києві в "ХондаМотосвіт" дізнатися ціну на нові "Голди", а мені сказали, що з 18 штук вже 16 куплю !!! Так невже немає на світі інших хороших мотоциклів, нехай навіть і за 30 косарів? !!! Погодься, що в процентному відношенні до інших дорогим байкам 18 "Голд" в нашій злиденній країні виглядають дещо непропорційно. Або все вирішили валити на дальнобой в цьому сезоні?
Чого говорити даремно, продавці в "Мотосвіте" самі сміються: "Грошей ледве підкосять, якщо авто - то відразу 600 Мерс, якщо мото - то відразу Голду". Комплекс великого члена, так би мовити ...
2Счастлівим власникам нових турер: "Перепрошую - нічого особистого. Кожен має право робити, що забажає". Напевно, це весняний мототоксікоз
Автор: Магістр | 01/03/2004 9:35 | Кому: всім
Якщо люди купують собі відразу дві мрії (найбільший мотоцикл і можливість подорожувати) - це здорово. Кожен сам собі відповідає на питання - який мотоцикл вибирати, і при можливості купує найкраще на наявний капітал. Тут винятків не буває. Мені, особисто, дуже подобається Вентура (Yamaha), навіть більше, ніж Gold Wing, тому і буду кататися по Україні на Вентурі і отримувати від цього кайф. Але для багатоденних походів все-таки краще Gold Wing - більш місткий. Хоча ... Хто знає?
З 16000 чоловік, що мають GW в Європі, напевно 80% це заможні люди у віці 40-60 років. І, мушу сказати, вони дійсно їздять, правда по хороших дорогах і з причепами.
У мене є третя мрія - побудувати Harley-Davidson своїми руками. Але на ньому далеко не заїдеш. До речі, може хто-небудь документи на HD продасть?
Автор: Саша Карат
| 25/05/2004 10:54 | Кому: всім
Привіт! Ось майже випадково зайшов на замерзнувшій давно, а за моїми поняттями все ще вимагає обговорення питання.
Продекларирован зліт в Одесі, типу міжнародний, типу все в ньому зацікавлені ... Можу з упевненістю стверджувати, що він пройде не завдяки, а всупереч зусиллям многонеуважаемого в тому числі і перш за все в Одесі "організатора", і причина не в тому, що я як несвідомий байкер Одеси, три роки допомагав у створенні музичного іміджу цього дійства, багато в чому через цих зусиль отримав схвальні відгуки (вибачте байкери, яким в самий кайф групи Ленінград і верка-сердючка) від музикантів-учасників і не отримали елементарног про "спасибі" від благочестивого і по всій країні (може це і зміниться) отримав право говорити від імені байкерів всієї Одеси.
Це право - говорити від імені всіх, я і хочу від імені всіх одеситів (несвідомих) у нього відібрати.
гоблін! тобі може треба перейти на узбецький мову, він для тебе рідний, в Одесі не зовсім популярний? Не хотілося зачіпати цю тему: наше місто багатонаціональне, але діяч мото та "рок" - руху, як він тепер себе сам називає (хоча до цього говорив, що в музиці нічого не розуміє і йому ВСЕ !!! подобається) на рок-фестивалі імені Ігоря Ганькевича в листопаді 2003 року дозволив собі висловлювання "жидівська морда", що навіть в контексті боротьби з несвідомими байкерами виглядає фашисткою гаслом.
По відношенню до повідомлень шановного Магістра:
спасибі за поради і шкода, що ними свого часу, через маневри, що дозволили очолити ідею самозванцю, не вдалося увійти в європейське співтовариство байкерів нашим співвітчизникам. Так продовжуйте анархічно котитися, всі, хто не схаменеться .... горілки вистачить на вас всіх
Незареєстровані Користувачі НЕ могут брати участия в спілкуванні. годину роботи скрипта: 1.37 секунд
А що ?
Них все мети позначає президент і інші танцюють під його дудку ?
А які цілі у клубу GOLD WING UKRAINE ?
Ви вийшли ще не ввійшовши або як ?
А ось мене дуже интерисует питання, які вони - "МІЖНАРОДНІ ЦІЛІ" ?
Може вони апельсинами об'їлися?
Що я повинен такому виродку відповідати?
І все-таки, Я теж хочу знати як це не офіційний клуб?
Всезнайка називає Магістра "шановний", а у відповідь: "придурок, урод, провакатор, зневажаються", що це за взбешёность?