Топ новостей

Різдвяна казка - різдвяний Париж! » Жіночий світ

Опубликовано: 29.09.2018

видео Різдвяна казка - різдвяний Париж! » Жіночий світ

У Парижі стартував Різдвяний сезон у стилі "зоряних війн"

У кожного з нас є своя мрія, свій Еверест - вершина, яку ми прагнемо підкорити або хоча б побачити. І поки людина живе, в ньому живе і його мрія ... Мета, до досягнення якої він прагне.

Париж - місто казка і місто загадка, місто романтиків і місто закоханих. Хіба є така людина, яка б не мріяв побувати в Парижі?

Принцесса на Рождество 2011

Моя довгоочікувана мрія перетворилася в реальність.

Передріздвяний Париж розкрив для мене своє "серце".

Опинившись у Парижі, я довго не могла повірити, що це не сон. Це була казка, придумана дорослими, для таких же дорослих, бо кожен із нас, незалежно від віку в душі все-таки залишається дитиною.

Мені було відомо, що Париж - столиця світової моди і мистецтва, елегантних бутиків і витончених бульварів, місто музеїв, театрів і старовинних пам'яток. Можна собі уявити, що в той момент відчула я, коли наш двоповерховий екскурсійний автобус помчав вулицями Парижа. Моя довгоочікувана, майже казкова мрія збулася.

Париж зустрів туристів мрячить дощем і туманом, який як легке хмара опустився над ранковим містом.

Першою зупинкою була Вандомська площа, восьмикутної форми.

Вона вважається однією з найкрасивіших площ французької столиці. На ній розташовані світові банки, дорогі готелі. Екскурсовод по імені Наталі показала нам готель, в якому жив Собчак. Мінімальна вартість номера - 6 тис. доларів. І той готель, з якого вирушила принцеса Діана в свій останній шлях.

Ми простояли під мрячним дощем хвилин двадцять. Наш шлях далі, згідно з екскурсійним маршрутом, лежав до знаменитого Собору Паризької Богоматері.

Досі не можу забути того моменту, коли я стояла на площі перед собором і з здриганням у серці, почувши дзвін дзвонів, очима шукала Квазімодо, а сльози від щастя і перезбудження текли по щоках. Мені здавалося, що це сон, і тільки варто відкрити очі, як я знову занурюся в реальному світі. Кілька разів я намагалася себе вщипнути ... Переконатися, що це дійсність ... Я прекрасно розуміла, що ніякого Квазімодо в цьому соборі немає і бути не може.

Будучи школяркою, я подивилася фільм "Собор Паризької Богоматері" і дуже плакала. Мені було шкода виродка, який знайшов притулок у цьому соборі.

Лив дощ, і я, як ворона, дивилася по сторонах, забувши про те, що потрібно розкрити парасольку.

Тисячі туристів з усіх континентів зібралися на площі перед входом в цей собор, прозваний французами Notre-Dame de Paris - Нотер-Дам де Парі.

Мені не вірилося, що я в Парижі, що стою перед знаменитим собором і чую дзвін дзвонів.

І ось ми в соборі. Всередині він сірий і похмурий. Єдине джерело надходження світла - це вітражі, і невеликі лампочки. До того дня я не знала, що в соборі зберігається одна з великих реліквій християнства - Терновий вінець Ісуса Христа.

Після відвідин Собору Паризької Богоматері наш шлях лежав в готель, де нам дали відпочити до шести годин вечора. Але який розсудлива людина, приїхавши в Париж, буде валятися в номері?!

У групі знайшлося кілька людей вирішили самостійно зробити "вилазку" по довколишніх місцях, тим більше що до шести годин в нас у запасі було багато часу . Ми вийшли на вулицю і, подивившись по сторонах, попрямували в бік кабаре "Мулен Руж".

У декількох метрах від нього височіла величезна будівля СЕКСОДРОМА. Екскурсовод насамперед попередила нас, щоб ми не надумали відвідувати цей заклад, так як по місту "гуляє спід". Постоявши кілька хвилин біля нього, ми попрямували в протилежну сторону.

І ось ми в магазині "Таті". Він нагадав мені якусь звалище, а не магазин. Товари були розкидані по підлозі, люди на них ступали ногами, і все це було в порядку речей. Система магазинів "Таті" - одна з найдешевших у Франції. Саме з них товар партіями надходить на ринок країн СНД. І, отже, ні про яку торгову марку не може бути й мови.

Вийшовши з магазину, ми поглянули на годинник. У нас в запасі було ще півтори години і ми, коли вони бачили піднімається на пагорбі церква, рушили у напрямку до неї.

У той момент ми навіть і не здогадувалися, що це один з наймальовничіших районів міста - Монмартр, що займає самий високих пагорб в Парижі. Ми піднялися по високих сходах, що чимось нагадує Потьомкінські в Одесі. На вершині цього пагорба - Монмартра - знаходиться базиліка "Святе серце".

сліпучої білизни церква притягує до себе туристів практично з усіх країн світу.

Повернувшись з Монмартра нас чекав вечірній передріздвяний Париж. Ми сіли в автобус, наш шлях лежав до Ейфелевої вежі. В'їхавши в центр міста, ми зрозуміли, що потрапили в пробку. Я бачила різні "пробки" ... Але таку ... У Франції ніхто не дотримується правил дорожнього руху і тому на дорогах справжній хаос.

Вже за два місяці до Різдва в Парижі, як і в інших містах на Заході, починається "епідемія" свята. Можна собі уявити, якими казковими виглядають Єлисейські Поля в переддень Різдвяних свят!

Автобус рухався з черепашачою швидкістю. Нарешті він в'їхав в "тунель" з блискучих маленьких вогників. Це були Єлисейські Поля, найзнаменитіший проспект Парижа. Загальна довжина 1,8 км. Це престижна вітрина столиці Франції. Розташовані в 628 будинках по обидві сторони проспекту кінотеатри, розкішні магазини, ресторани, банки, автомобільні фірми - всі прагнуть перевершити своєю фантазією один одного, щоб надати Єлисейськими Полями особливий блиск дорожнечу.

Дерева були "обтягнуті" в прозору матерію, всередині якої блимали, як гірлянди вогники різних кольорів веселки.

Від невимовної краси святкового проспекту мені здавалося, що зараз зупиниться серце. Передати цю красу словами практично неможливо ... Це потрібно побачити своїми очима. Нічого подібного я в своєму житті не бачила і навряд чи коли-небудь ще побачу.

З висоти двоповерхового автобуса ми спостерігали, як у вітринах універмагів влаштовувалися справжні лялькові вистави. Як скакали по ватному снігу білі ведмеді та олені, парили на штучному небі ангели. Тисячі дітей і дорослих юрмилися біля вітрин.

По проспекту ми їхали більше ніж півтори години і природно запізнилися на останню екскурсію на Ейфелеву вежу. Стоячи в метрах ста від неї у мене перехопило подих, мені не вистачало кисню, і мені в ті секунди здалося, що зараз задихнуся від його нестачі.

Нічний туман , що опустився над Сеною, перетворив це грандіозне споруда, побудована як експонат до міжнародної виставки у щось фантастичне, нереальне. Туман буквально з'їв "середину" вежі і тому було видно тільки підстава і вершина. Тисячі лампочок висвітлювали цю громадину висотою в 317 метрів з її трьома поверхами.

Наш винний екскурсовод запропонував нам прогулянку по нічній Сені.

О пів на третю ночі наш автобус знову "застряг у пробці" .

Французи дуже темпераментний народ. Це видно по їх поведінці, по жестикуляції рук.

На наступний день наш шлях лежав в Лувр.

Це всесвітньо відомий музей і колишня резиденція французький королів.

Там можна подивитися скульптуру і античне мистецтво Єгипту та Греції. Виставку корон з діамантами, і Єгипетських фараонів.

Туристи з усього світу приїжджають туди, щоб помилуватися роботами Рафаеля, Тиціана і всесвітнім витвором Леонардо да Вінчі "Моною Лізою". Скульптурами: Венерою Мілоської і крилатою богинею перемоги - Вікторією.

Перед від'їздом ми на кілька годин заглянули в Версаль.

Парки Версаля розкинулися на площі в 101 гектар. Тут безліч оглядових майданчиків, алей та променадів, є навіть свій Великий канал, а точніше, ціла система каналів, яку назвали "маленькою Венецією". Сам Версальський палац теж вражає своїми розмірами.

Однак у цей час вже не працюють фонтани, практично всі скульптури були затягнуті матерією. Так, що я особливого захоплення від відвідування Версаля не отримала. Його потрібно дивитися влітку.

Зате я отримала колосальне задоволення, подивившись це чудове місто - Париж. І як мені в той момент здавалося, що зараз я можу і померти.

Спогад про передріздвяній Парижі у мене були настільки сильні, що я вирішила знову поїхати в Париж на наступний рік. По дорозі до столиці Франції я чотири години провела в Страсбурзі.

Нічний Страсбург казково красивий. На одній з вулиць прямо над головами перехожих висіли кришталеві люстри. Мене вразив той факт, що ні в кого не визріла думка, як їх можна зняти, щоб прикрасити свою квартиру.

Париж 2009 року знову розкрив для мене своє "серце". Ми приїхали в місто рано вранці. Він потопав у різдвяний вогнях.

Здавши речі в камеру зберігання, не заїжджаючи в готель, ми попрямували в район Дефанса.

Це район хмарочосів, де розташовані офіси більшості найбільших французьких фірм і корпорацій . Він виконаний в сучасному архітектурному стилі, в основному їх скла. Ми піднялися на велику арку Дефанс і з висоти 110 метрів милувалися панорамою міста.

Потім ми поїхала на Монмартр. Ми відвідали там маленький ресторанчик, де нас обслуговував чоловік іншої орієнтації, а завершення до всього спустилися на фунікулері. Після Монмартра наш шлях лежав в кабаре "Мулен Руж". Саме з цього кабаре по всьому світу пішов канкан. Але щастя на цей раз обійшло нас стороною. Квитків не було. Але нам так хотілося потрапити в це кабаре і побачити справжній канкан! Звичайно, мріяти не шкідливо ...

На завтра наш шлях лежав в Лувр.

Щоб людина отримала свою частку щастя, йому потрібно тільки одного разу випробувати те, до чого він всі роки прагнув. Але, у жодному випадку не більше. Інакше це вже будуть сірі будні.

Другий раз я вже ліниво бродила по залах, намагаючись десь присісти, і все бурчала, чому я не пішла по магазинах, а припленталася сюди. Постійно порівнювала Лувр з Ермітажем ... На жаль ... Перевага виявилася не на користь колишньої резиденції французьких королів!

Після цієї скарбниці світового мистецтва ми поїхали до Собору Паризької Богоматері.

Так, краще б моя нога туди вдруге не ступала!

На цей раз перед моїм поглядом був уже не святий храм, де на мою повір'ям жив Квазімодо, а черговий витвір мистецтва готичного стилю. Я скоєно не відчувала і сотої частини того, що мені судилося випробувати в перший раз опинившись в Парижі. На цей раз я дивилася на нього, як на собор, оспіваний Гюго. Він відтіснив мої дитячі уявлення про людину виродків. Мені всі роки хотілося тільки одного: побачити Собор Паризької Богоматері.

Але мабуть, так уже влаштована людина, що для повного щастя йому багато чого не потрібно. Потрібен тільки якусь мить. І якщо він переходить на хвилину - це вже зайве. Ось цю частку надмірності отримала і я, другий раз, опинившись перед своєю мрією.

Після собору наш шлях лежав до Тріумфальної Арки, побудованої на честь перемог Наполеона Першого. Під нею могила Невідомого солдата, присвячена французьким солдатам, загиблим під час Першої світової війни. Ми піднялися на висоту в 45 метрів, і перед нами відкрилася чудова панорама Різдвяного ПАРИЖА.

Від площі в усі боки розходяться 12 широких проспектів. Найбільш відомий з них - Єлисейські поля.

На початку дванадцятої ночі ми стали бродити по знаменитому проспекту. Від магазинів я випала "в осад". Крім того, що всі вони були в святковому вбранні, вони працювали. Один магазин крутіше іншого. Магазини від Версаче, Кардена, Армані, Валентино, Гуччі ... Тільки плати. Всі кутюр'є світу за Ваші гроші одягнуть Вас з ніг до голови.

На третій день нашого перебування ми відвідали Будинок інвалідів.

Прекрасний архітектурний ансамбль, який зберігає спогади військових французьких подвигів. Він був побудований за наказом Людвіга Чотирнадцятого, з метою госпіталізації поранених солдатів.

Зараз Будинок інвалідів це музей французької армії. У соборі цього архітектурного ансамблю на постаменті з зеленого граніту, оточеного лавровими вінками, підноситься надгробок Наполеона з червоного порфіру заввишки приблизно 3,5 - 4 метри.

Тисячі людей з усього світу приходять вклонитися праху великого завойовника.

Після Будинку інвалідів наш шлях лежав до Ейфелевої вежі. З прикрістю, подивившись на неї, ми так і не ризикнули піднятися на верхній поверх, так як на вулиці було досить-таки холодно.

На завершення другої своєї екскурсії по передріздвяній Парижу я прокотилася на катері по Сені.

Наш потяг на Страсбург відправлявся о пів на першу ночі.

Ось так і закінчилася моя друга запланована поїздка в дивно красивий, романтичний місто Париж, де є приголомшливої ??краси міст через Сену, названий на честь російського імператора Олександра, де є вулиця Московська, Сталінградська, Петербурзька ...

Софія Каждан

для жіночого журналу. ru

При використанні та передруці матеріалу активне посилання на жіночий онлайн журнал. ru обов'язкове